Categories: Nota Bisnes

Buat Duit Dengan Bisnes Networking Ads4bucks

Pernahkah anda mendengar nama Ads4bucks? Jika anda pertama kali dengar anda bolehlah melawat laman web Ads4bucks. Apa agaknya pandangan pertama anda tentang laman web Ads4bucks? Anda boleh menjadi jutawan dengan Networking Bisnes Ads4bucks? Satu persoalan yang menjadi tanda tanya. Kita tidak akan tahu jawapannya jika kita tak tahu apa itu Ads4bucks. Jom selidik apa peluang bisnes yang anda boleh dapat melalui Ads4bucks.

Pernahkah anda dengar akan program affiliate? Promote sesuatu dan akan mendapat komisen daripada apa yang anda promote merupakan konsep affiliate. Apa yang Kha boleh kata tentang Ads4bucks ialah Affiliate! Ya..program affiliate. Anda promote Ads4bucks dan anda akan dapat duit!. Itulah yang anda boleh dapat melalui Ads4bucks. Hasil anda mempromosikan Ads4bucks!

Secara ringkasnya konsep bisnes  Ads4bucks menggabungkan kehebatan 3 kuasa dalam bisnes iaitu Internet+Telecomunication+Networking. Semua ini anda guna dalam mengejar pendapatan dalam program Ads4bucks.

Tugas ahli affiliate ialah untuk mempromosikan sesuatu. Sesuatu di sini ialah portal Ads4bucks itu sendiri. Apabila ramai yang mempromosikan laman web Ads4bucks , pasti laman web Ads4bucks akan menjana traffic visitor  yang tinggi. Sekarang Ads4bucks telah mendapat PR4 untuk Google Page Rank dan akan terus meningkat dari masa ke semasa.

Sebagai seorang usahawan internet,pasti anda tahu kepentingan trafik pelawat. Trafik tinggi ialah sumber duit untuk bisnes online anda!! Portal Ads4bucks itu sendiri merupakan portal pengiklanan. Anda iklan bisnes anda di portal Ads4bucks dengan kelebihan traffic yang tinggi,pasti menguntungkan!

Pengiklanan! Laman Ads4bucks menyediakan sistem pengiklanan yang lebih kepada Classified Advertisement. Contoh laman lain yang menggunakan Classified Ads ialah seperti Mudah.my. Jadi anda mendapat hasil WIN-WIN untuk program Affiliate Ads4bucks!

Selain itu apabila anda mendaftar sebagai agen affiliate anda juga mendapat satu sistem yang dinamakan sebagai SMS Blaster. Fungsi SMS Blaster ialah untuk menghantar SMS kepada apa sahaja nombor yang boleh menerima SMS. Jadi secara ringkasnya,anda akan boleh iklankan perniagaan anda dengan SMS kepada senarai target market anda. Cepat dan mudah kerana SMS diahantar secara pukal!

Antara produk lain yang ditawarkan oleh Ads4bucks ialah seperti blog,Audio Therapy, Business Plan Template,Video Streamming, serta pemberian percuma Kad Bio Energy.

Sebenarnya bejela-jela panjang lagi penerangan tentang Ads4bucks. Sampai di sini dahulu yang Kha mampu tulis. Kalau rasanya anda berminat nak buat duit dengan Ads4bucks anda boleh contact Kha.

Anda boleh juga rujuk artikel ini

Sekian Salam Bisnes! 🙂

 

Khirol Hazwan

Khirol Hazwan bin Affendi ialah pengasas dan penulis di ohduit.com.

Leave a Comment

View Comments

Share
Published by
Khirol Hazwan

Recent Posts

Invest Ergo ERG in 2024?

The worthiness of an investment in ERG or any other cryptocurrency is subject to various…

5 months ago

T-Rex Miner Unlock GPU LHR 70% Hashrate

Kemaskini terbaru T-Rex Miner versi 0.22.0 kini menawarkan mod unlock kad versi LHR. Dengan kemaskini…

3 years ago

Conflux CFX Naik Lebih 140% Dalam Sehari

Conflux (CFX) ialah Defi ekosistem kedepan yang melangkaui sempadan, dengan kebolehan kolaberasi pelbagai rangkaian "blockchain"…

3 years ago

Hasil Pelaburan Kriptowang

Kriptowang ni ada beberapa perkara yang orang fikir, boleh untung ke, atau tidak. Seperti mana…

3 years ago

Cara Mining Kriptowang Ergo (ERG) di PC Gaming

Ergo (ERG) ialah salah satu projek Proof OF Work (POW) yang berpotensi untuk menggantikan Ethereum…

3 years ago

Jargon Kriptowang Yang Perlu Anda Tahu

Mula menceburi pelaburan kriptowang, antara perkara terawal anda perlu belajar ialah Jargon ataupun Istilah yang…

3 years ago

This website uses cookies.